toma posesión catedráticos

Investigadores del CITIC toman posesión como catedráticos y profesores titulares

15/09/2021 – CITIC

Este martes 14 de septiembre tuvo lugar en el Paraninfo del Rectorado de la Universidade da Coruña el acto de toma de posesión de nuevos catedráticos y profesorado titular de Universidad. Los investigadores del CITIC Germán Aneiros Pérez, Francisco Javier Bellas Bouza y Óscar Fontenla Romero tomaron posesión como catedráticos, y Enrique Fernández Blanco, Javier Parapar López y Óscar Pedreira Fernández lo hicieron como profesores titulares.

En el acto, presidido por el rector de la UDC, Julio Abalde, y que contó con la presencia del secretario xeral, Carlos Aymerich, y el vicerrector de Profesorado e Planificación Docente, Alberto Valderruten, tomaron posesión un total de siete catedráticos y siete profesores/as titulares.

Catedráticos de Universidad pertenecientes al CITIC:

• Germán Aneiros Pérez- Área de Estatística e Investigación Operativa- Departamento de Matemáticas- Facultade de Informática.
  • Francisco Javier Bellas Bouza- Área de Ciencias da Computación e Intelixencia Artificial- Dpto. Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información- Escola Universitaria Politécnica.
  • Óscar Fontenla Romero- Área de Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial- Dpto. Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información- Facultade de Informática.

Profesores titulares de Universidad pertenecientes al CITIC:

• Enrique Fernández Blanco- Área de Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial- Dpto. de Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información- Facultade de Informática.
  • Javier Parapar López- Área de Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial- Dpto. de Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información- Facultade de Informática.
  • Óscar Pedreira Fernández- Área de Linguaxes e Sistemas Informáticos- Dpto. de Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información- Facultade de Informática.