toma posesión catedráticos

Investigadores do CITIC toman posesión como catedráticos e profesores titulares

15/09/2021 – CITIC

Este martes 14 de setembro tivo lugar no Paraninfo da Reitoría da Universidade da Coruña o acto de toma de posesión de novos catedráticos e profesorado titular de Universidade. Os investigadores do CITIC Germán Aneiros Pérez, Francisco Javier Bellas Bouza e Óscar Fontenla Romero tomaron posesión como catedráticos, e Enrique Fernández Blanco, Javier Parapar López e Óscar Pedreira Fernández fixérono como profesores titulares.

No acto, presidido polo reitor da UDC, Julio Abalde, e que contou coa presenza do secretario xeral, Carlos Aymerich, e o vicerreitor de Profesorado e Planificación Docente, Alberto Valderruten, tomaron posesión un total de sete catedráticos e sete profesores/as titulares.

Catedráticos de Universidade pertencentes ao CITIC:

• Germán Aneiros Pérez- Área de Estatística e Investigación Operativa- Departamento de Matemáticas- Facultade de Informática.
  • Francisco Javier Bellas Bouza- Área de Ciencias da Computación e Intelixencia Artificial- Dpto. Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información- Escola Universitaria Politécnica.
  • Óscar Fontenla Romero- Área de Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial- Dpto. Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información- Facultade de Informática.

Profesores titulares de Universidade pertencentes ao CITIC:

• Enrique Fernández Branca- Área de Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial- Dpto. de Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información- Facultade de Informática.
  • Javier Parapar López- Área de Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial- Dpto. de Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información- Facultade de Informática.
  • Óscar Pedreira Fernández- Área de Linguaxes e Sistemas Informáticos- Dpto. de Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información- Facultade de Informática.