CITIC

V Congreso XoveTIC

O V Congreso XoveTIC, organizado polo CITIC, celebrarase de novo en formato presencial os días 5 e 6 de outubro de 2022, tras dúas edicións en liña debido á pandemia. O congreso está destinado a investigadores/as júnior (predoctorales e posdoctorales) para presentar as súas comunicacións orais ou pósteres das súas investigacións no ámbito do TIC.

EVENTOS PASADOS

Acto de presentación do Club de Innovación Aberta: INNOVA CLUB

O venres 15 de xullo a partir das 10:00h, o Campus Innova da Universidade da Coruña e o Clúster TIC Galicia presentarán, na sala Cloud do CITIC, o Club de Innovación Aberta “Innova Club”. Unha iniciativa que nace co obxectivo de ofrecer solucións a retos empresariais difíciles de solucionar individualmente e cos medios tradicionais.

Acto de peche do programa Inspira STEAM 2022 A Coruña

O vindeiro xoves 23 de xuño celebrarase na sala Cloud do CITIC a xornada de peche do programa Inspira STEAM 2022 na provincia da Coruña. No acto compartiranse os resultados obtidos nesta primeira edición do programa, coordinado pola investigadora do CITIC Verónica Bolón e que conta co apoio Campus Innova da UDC, dirixido pola investigadora Susana Ladra.

Acto de peche da segunda edición do proxecto Talentos Inclusivos

O venres 17 de xuño a partir das 10:30 h presentaranse os resultados da segunda edición do proxecto Talentos Inclusivos no salón de actos do edificio da Facultade de Socioloxía e da Facultade de Ciencias da Comunicación da UDC. Os equipos participantes no proxecto presentarán as solucións tecnolóxicas desenvolvidas ao longo do curso escolar, que teñen a finalidade de mellorar a calidade de vida de persoas con parálise cerebral.

Xornada de presentación de convocatorias Cascade Funding

O próximo 3 de xuño o CITIC acollerá a “Xornada de presentación de convocatorias Cascade Funding”, organizada en colaboración con econet- FundingBox. O obxectivo é dar a coñecer a grupos de investigación, pemes, midcaps e start-ups o financiamento en cascada, un método de financiamento da Comisión Europea que ten como obxectivo impulsar a creación de novas empresas, aumentar a escalabilidade de novos produtos e impulsar a adopción ou desenvolvemento de innovación tecnolóxicas nas empresas. A xornada contará coa presenza de representantes de GAIN, DIHGIGAL e o Clúster TIC, así como de expertos en proxectos financiados por este tipo convocatorias.

Día da Ciencia na Rúa da Coruña

O CITIC participará cunha caseta propia no Día da Ciencia na Rúa, que se celebrará o vindeiro 7 de maio no Parque de Santa Margarita da Coruña. O CITIC foi convidado a formar parte deste evento, promovido polo Concello da Coruña a través dos Museos Científicos, para mostrar diferentes proxectos de investigación levados a cabo no centro, así como os desenvolvementos en torno ao proxecto Talentos Inclusivos.

Study Week Financial Industry

El CITIC acogerá del 19 al 22 de abril de 2022 la “Study Week with Financial Industry”, acción organizada en el marco del Doctorado Industrial Europeo ABC-EU-XVA de la convocatoria MSCA del Programa Marco H2020.

C3TF – CITIC Cyber Competition

O vindeiro 23 de febreiro de 15:30 a 20:30 h terá lugar o C3TF – CITIC Cyber Competition, unha competición de ciberseguridade organizada polo CITIC en colaboración con atlanTTic, a Cátedra R en Ciberseguridade e o MUNICS. O evento está destinado a estudantes co obxectivo de practicar e desenvolver as súas habilidades no ámbito da seguridade informática.

Formación de mentoras do Programa Inspira STEAM 2021/2022

El próximo 2 de febrero tendrá lugar en la sala Cloud del CITIC la jornada formativa destinada a mentoras y mentores del ámbito académico, empresarial y de la investigación que participarán en el programa Inspira STEAM A Coruña 2021/2022, coordinado por la investigadora del centro Verónica Bolón.
La formación tendrá una duración de 8 horas y será impartida por Ander Mimenza Aurrecoechea, coach, formador y consultor especializado en desarrollo organizacional y de personas.

Presentación da segunda edición do proxecto Talentos Inclusivos

O vindeiro xoves 11 de novembro presentarase na Domus da Coruña a segunda edición do proxecto Talentos Inclusivos, posto en marcha polo CITIC e ASPACE Coruña co apoio do Consello Social da UDC, a Fundación Española para a Ciencia e a Tecnología (FECYT), a Consellería de Cultura, Educación e Universidade da Xunta de Galicia e o Concello da Coruña.