CITIC

EVENTOS PASADOS

Día da Ciencia na Rúa da Coruña

O CITIC participará cunha caseta propia no Día da Ciencia na Rúa, que se celebrará o vindeiro 7 de maio no Parque de Santa Margarita da Coruña. O CITIC foi convidado a formar parte deste evento, promovido polo Concello da Coruña a través dos Museos Científicos, para mostrar diferentes proxectos de investigación levados a cabo no centro, así como os desenvolvementos en torno ao proxecto Talentos Inclusivos.

Study Week Financial Industry

El CITIC acogerá del 19 al 22 de abril de 2022 la “Study Week with Financial Industry”, acción organizada en el marco del Doctorado Industrial Europeo ABC-EU-XVA de la convocatoria MSCA del Programa Marco H2020.

C3TF – CITIC Cyber Competition

O vindeiro 23 de febreiro de 15:30 a 20:30 h terá lugar o C3TF – CITIC Cyber Competition, unha competición de ciberseguridade organizada polo CITIC en colaboración con atlanTTic, a Cátedra R en Ciberseguridade e o MUNICS. O evento está destinado a estudantes co obxectivo de practicar e desenvolver as súas habilidades no ámbito da seguridade informática.

Formación de mentoras do Programa Inspira STEAM 2021/2022

El próximo 2 de febrero tendrá lugar en la sala Cloud del CITIC la jornada formativa destinada a mentoras y mentores del ámbito académico, empresarial y de la investigación que participarán en el programa Inspira STEAM A Coruña 2021/2022, coordinado por la investigadora del centro Verónica Bolón.
La formación tendrá una duración de 8 horas y será impartida por Ander Mimenza Aurrecoechea, coach, formador y consultor especializado en desarrollo organizacional y de personas.

Presentación da segunda edición do proxecto Talentos Inclusivos

O vindeiro xoves 11 de novembro presentarase na Domus da Coruña a segunda edición do proxecto Talentos Inclusivos, posto en marcha polo CITIC e ASPACE Coruña co apoio do Consello Social da UDC, a Fundación Española para a Ciencia e a Tecnología (FECYT), a Consellería de Cultura, Educación e Universidade da Xunta de Galicia e o Concello da Coruña.

IV Congreso XoveTIC

O IV Congreso XoveTIC, organizado polo CITIC, terá lugar en formato virtual os días 7 e 8 de outubro de 2021. Está destinado a investigadores/as junior (predoutorais e posdoutorais) que presentarán comunicacións orais ou pósteres das súas investigacións no ámbito das Tecnoloxías da Información e as Comunicacións (TIC).

Leer máis »

Charla de Fátima Davite Aguiar no programa “Das TIC ao ceo”

A artista de Character FX (CFX) e profesora da UDC, Fátima Davite Aguiar, impartirá o vindeiro martes 25 de maio unha charla dentro do programa “Das TIC ao ceo”, impulsado polo CITIC e o Consello Social da UDC para fomentar vocacións científico-tecnolóxicas entre estudantes de secundaria e bacharelato. Fátima Davite ofrecerá unha conferencia online ao alumnado do IES Ortigueira, que estará moderada polo subdirector do CITIC, Javier Pereira.

Leer máis »

Charla do investigador José A. Iglesias Guitián no programa “Das TIC ao ceo”

O investigador do CITIC José A. Iglesias Guitián impartirá este xoves 6 de maio unha charla en formato online dentro do programa “Das TIC ao ceo”, impulsado polo CITIC e o Consello Social da UDC para fomentar vocacións científico-tecnolóxicas entre estudantes de secundaria e bacharelato. O investigador ofrecerá unha conferencia destinada a 40 alumnos e alumnas de bacharelato do IES Terra de Trasancos de Narón, que estará moderada polo subdirector do CITIC, Javier Pereira.

Leer máis »

Inauguración do programa “Das TIC ao ceo”

O Centro de Investigación TIC (CITIC) da Universidade da Coruña e o Consello Social da Universidade da Coruña, presentan o programa “Das TIC ao ceo”, que ten o obxectivo de fomentar vocacións científico-tecnolóxicas entre estudantes de secundaria e bacharelato. Este ciclo de conferencias, impartidas por antigos alumnos e alumnas da Universidade da Coruña, terá lugar de forma online durante os meses de abril e maio, e inaugúrase este xoves 22 de abril con motivo da celebración do Día Internacional das Nenas nas TIC.