20220718_CGarcía-Martos_Anuncio

Investigadores do CITIC organizan un seminario sobre contribucións en Análise Factorial Dinámico aplicadas ao ámbito enerxético e económico

07/07/2022 – CITIC

Un equipo de investigadores/as do CITIC organizan o seminario “Contribucións en Análise Factorial Dinámico: aplicacións en Mercados de Enerxía e en Economía”, impartido pola profesora da Escola Técnica Superior de Enxeñeiros Industriais da Universidade Politécnica de Madrid, Carolina García-Martos. A sesión terá lugar o vindeiro luns 18 de xullo a partir das 11:30 h na aula de Graos Víctor Gulías da Facultade de Informática da UDC.

No seminario abordaranse algunhas contribucións da profesora na Análise Factorial Dinámico (DFA), como son o tratamento da estacionalidade (SeaDFA) e heterocedasticidade condicional; o uso do bootstrap para inferencia e predición, así como para a corrección do rumbo presente nalgunhas circunstancias na estimación do modelo; a estimación conxunta de factores comúns e específicos no modelo SeaDFA cando os factores específicos presentan estrutura de dependencia temporal; e o promedio bayesiano de modelos no contexto do DFA para tratar a incerteza asociada á selección do número de factores comúns, así como ao modelo para estes. As contribucións veñen motivadas por aplicacións a datos reais do contexto enerxético e económico para as que se mostrarán os resultados obtidos.

A asistencia é libre ata completar aforo e tamén poderá seguirse online a través de Teams.