Thais Pousada e Laura Castro participan no I Workshop Internacional Mulleres Investigadoras Innovan

16/06/2021 – CITIC

As investigadoras do CITIC Thais Pousada e Laura Castro participarán o próximo 17 de xuño no I Workshop Internacional Mulleres Investigadoras Innovan, organizado pola plataforma Son Pioneras, un proxecto da Universidade de Granada. Thais Pousada participará na mesa redonda “Dixitalización para a inclusión e Sociedade inclusiva” coa súa comunicación “Tecnoloxía Aplicada á Investigación en Ocupación, Igualdade e Saúde”. Pola súa parte, Laura Castro intervirá la sesión “Clima, enerxía e materiais”.

Este workshop ten como obxectivo visibilizar o papel da muller innovadora, emprendedora e investigadora nas distintas contornas e sectores produtivos, así como intercambiar e poñer en común experiencias positivas. Para iso convídase ás investigadoras dos principais axentes de coñecemento, como universidades e organismos e axentes públicos de innovación, a presentar resultados da súa investigación transferidos á sociedade, a institucións e a empresas.

O evento será retransmitido en directo a través de Zoom.