A Facultade de Informática entrega o VI Premio ao Mellor TFG Aplicado

12/04/2021 – CITIC

Este venres 9 de abril entregouse o VI Premio ao Mellor TFG Aplicado da Facultade de Informática da UDC, no que colabora o CITIC. Este galardón recoñece aos mellores traballos de fin de grao presentados no curso 2019/2020, destinado ao alumnado con cualificación de Matrícula de Honor. Esta sexta edición do Premio estivo patrocinada polas empresas Imatia Innovación, Inycom, Everis e Aldaba.

Desta forma, a FIC entregou un premio ao TFG ganador, valorado en 1.500 €, e dous accésits valorados en 500 €. Noé Vila Muñoz foi o gañador do premio, mentres que os accésits recaeron en Andrés Molares Ulloa e Bieito Beceiro Fernández.

No acto de entrega, retransmitido por streaming, os finalistas defenderon os seus proxectos ante un tribunal formado por representantes das empresas patrocinadoras e por membros da FIC. Os cinco finalistas foron:

• Bieito Beceiro Fernández – “Parallel-FST: Aceleración de algoritmos de selección de características mediante computación paralela”
  • Francisco Bretal Ageitos – “Plataforma para a xestión de proxectos de etiquetado de mostras de fitoplacton”
  • Andrés Molares Ulloa – “Sistema para o asesoramento en pechaduras preventivos en na ría de Vigo por mor de biotoxinas lipofílicas”
  • Diego Suárez García – “Ferramenta para avaliar o dano producido no ADN espermático de centola a través da análise de células cometa”
  • Noé Vila Muñoz – “Aplicación móbil para a realización e seguimento de rutinas en nenos/as con TEA”