Ciberseguridade en IoT: retos e oportunidades

Do 7 de novembro de 2019 ás 12:30 ao 7 de novembro de 2019 ás 13:30

Sala Cloud – CITIC

O próximo 7 de novembro, de 12:30h. a 13:30h., a sala Cloud do CITIC acollerá a charla “Ciberseguridade en IoT: retos e oportunidades”, impartida por Jorge Blasco, profesor de seguridade da información na prestixiosa Royal Holloway da Universidade de Londres. Esta acción está organizada polo Máster Interuniversitario en Ciberseguridade (MUNICS) da Universidade da Coruña e a Universidade de Vigo e a cátedra R en Ciberseguridade UDC-UVIGO, en colaboración co CITIC.

Na súa conferencia, Jorge Blasco abordará os principais retos en seguridade aos que se enfronta na actualidade o Internet of Things (IoT), así como outros aspectos relacionados coas investigacións máis punteiras nesta interesante disciplina.

La charla están orientadas a estudantes, investigadores e profesionais de empresa con interese no sector da ciberseguridade, un sector cuxa demanda de perfís profesionais non cesa de crecer e que require de profesionais cunha formación específica e altamente cualificada.

Os interesados en asistir poden inscribirse na xornada a través do seguinte formulario.