O CITIC acolle o International Workshop on 5G Communications entre o 16 e o 18 de xullo

02/07/2019

O CITIC acollerá do 16 ao 18 de xullo a terceira edición do International Workshop on 5G communications (IW5GC2019), organizado xunto coa Universidade de Tongji (China).

O obxectivo deste workshop é promover os intercambios académicos entre graduados de universidades españolas e chinesas e ofrecer unha descrición xeral dos avances da investigación actual no modelado de canles para comunicacións de quinta xeración. Isto cobre temas tales como sistemas de alta frecuencia, comunicacións masivas MIMO, esquemas dúplex completos, comunicacións de vehículos, escenarios de terra a aire e comunicacións ópticas, codificación 5G, optimización da rede, melloras á rede de acceso de radio, optimización do control de recursos de radio, etc.

Máis información e programa completo