O CITIC acollerá o Big Data Coruña 2019 os días 21 e 22 de outubro

09/10/2019

O Centro de Investigación en Tecnoloxías da Información e as Comunicacións (CITIC) acollerá os próximos días 21 e 22 de outubro a quinta edición do evento internacional Big Data Coruña, organizado por Amparo Alonso-Betanzos, presidenta da Asociación Española para a Intelixencia Artificial, Catedrática de Ciencias da Computación e Intelixencia Artificial da UDC e investigadora do CITIC; Bertha Guijarro, coordinadora do Grao en Ciencia e Enxeñería de Datos e investigadora del CITIC; e David Martínez, investigador da área Big Data da University College London (UCL) e director da área de investigación de Spartan Data.

O evento reunirá relatores de nivel internacional en tecnoloxía e analítica de datos co obxectivo de profundar nos novos retos que afronta esta disciplina na actualidade, ademais de proporcionar coñecemento e adestramento nas ferramentas imprescindibles na área. Ao tratarse dun tema de gran actualidade pola súa aplicación práctica en multitude de ámbitos, ademais de resultar de interese para a comunidade universitaria, é interesante para empresas e organizacións.

A asistencia ao evento é gratuíta para a comunidade universitaria, e o custo para os que non son membros da comunidade universitaria é de 150 €. As inscricións para asistir ao evento están abertas ata o día 18 de outubro.

Máis información e programa completo