toma_posesion_PDI_setembro_22

Persoal investigador do CITIC toma posesión como catedráticos/as e profesores/as titulares

03/10/2022 – CITIC

O pasado 15 de setembro celebrouse o acto de toma de posesión do novo profesorado da UDC, no que tres investigadores/as do CITIC incorporáronse como catedráticos (trátase de José Luis Calvo Rolle, María José Lombardía Cortiña e Guillermo López Taboada), mentres que cinco fixérono como profesores/as titulares; son Paula María Castro Castro, Carlos Fernández Lozano, José Antonio García Naya, Álvaro Rodríguez Tajes e Javier Tarrío Saavedra.

No evento, celebrado no Paraninfo da Reitoría, tomaron posesión un total de catro catedráticos/as e trece profesores/as titulares. O acto estivo presidido polo reitor da UDC, Julio Abalde, e contou coa presenza do secretario xeral, Carlos Aymerich; o vicerreitor de Profesorado e Planificación Docente, Alberto Valderruten; o vicerreitor de Política Científica, Investigación e Transferencia, Salvador Naya; e a vicerreitora de Planificación Académica e Innovación Docente, Nancy Vázquez.

Catedráticos de Universidade pertencentes ao CITIC:

• José Luis Calvo Rolle – Área de Enxeñaría de Sistemas e Automática –Departamento de Enxeñaría Industrial – Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol
  • María José Lombardía Cortiña – Área de Estatística e Investigación Operativa – Dpto. de Matemáticas – Facultade de Informática.
  • Guillermo López Taboada – Área de Arquitectura e Tecnoloxía de Computadores – Dpto. de Enxeñaría de Computadores – Facultade de Informática.

Profesores Titulares de Universidade pertencentes ao CITIC:

• Paula María Castro Castro – Área de Tecnoloxía Electrónica – Dpto. de Enxeñaría de Computadores – Facultade de Informática.
  • Carlos Fernández Lozano – Área de Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial – Dpto. de Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información – Facultade de Informática.
  • José Antonio García Naya – Área de Tecnoloxía Electrónica – Dpto. de Enxeñaría de Computadores – Facultade de Informática.
  • Álvaro Rodríguez Tajes – Área de Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial – Dpto. de Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información – Facultade de Informática.
  • Javier Tarrío Saavedra – Área de Estatística e Investigación Operativa – Dpto. de Matemáticas – Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol.