Presentación dunha tese doutoral codirixida por Jesús Vilares

19/12/2019

O investigador Yerai Doval defendeu este martes a súa tese doctoral “Seeking robustness in a multilingual world: from pipelines to embeddings” sobre o procesamiento robusto e multilingüe dos fenómenos de texting en redes sociais como Twitter. Devandito traballo foi dirixido polo investigador do CITIC Jesús Vilares e o catedrático da Universidade de Vigo Manuel Vilares, en estreita colaboración con Carlos Gómez, tamén investigador do CITIC.

O tribunal avaliador desta tese estivo formado polo investigador do CITIC Miguel A. Alonso; a catedrática da UNED e investigadora do Natural Language Processing and Information Retrieval Group, Lourdes Araújo; e o catedrático e profesor emérito da Universidade de Oporto e investigador do Laboratory of Artificial Intelligence and Decision Support (LIAAD) do INEST Tec, Pavel Brazdil.