alejandro pazos_

Alejandro Pazos é nomeado novo académico correspondente da Real Academia de Medicamento e Cirurxía de Galicia

04/11/2021 – CITIC

A investigador da área de Intelixencia artificial do CITIC Alejandro Pazos foi nomeado novo académico correspondente da Real Academia de Medicamento e Cirurxía de Galicia. A entidade ha procedido á elección dun novo presidente, o cirurxián Francisco Martelo Villar, tras o falecemento o pasado mes de abril do médico e antropólogo José Carro Otero. A Real Academia de Medicamento e Cirurxía de Galicia tamén realizou o nomeamento por elección de catro novos académicos correspondentes, entre os que se atopa o investigador do CITIC.

Alejandro Pazos é licenciado e graduado en Medicamento e Cirurxía Xeral pola Universidade de Santiago de Compostela, Máster en Enxeñería do Coñecemento pola Universidade Politécnica de Madrid, Doutor en Medicamento pola Universidade Complutense de Madrid e Doutor en Enxeñería Informática pola Universidade Politécnica de Madrid. Desde 1999 é catedrático da área de Ciencias da Computación e Intelixencia artificial na Universidade da Coruña.

Actualmente, é director do departamento de Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información da UDC e do grupo de investigación RNASA-IMEDIR (Redes de Neuronas Artificiais e Sistemas Adaptativos – Informática Médica e Diagnóstico por Imaxe e Radiolóxico). Tamén é membro de múltiples comités científicos de revistas internacionais no campo da biomedicina informática e intelixencia artificial, avaliador de sete axencias de avaliación nacionais e estranxeiras e dirixiu numerosas teses doutorais na súa área.