Talentos Inclusivos web

O programa Talentos Inclusivos, Premio Nacional de Ingeniería Informática

03/03/2023 – CITIC

O programa Talentos Inclusivos foi recoñecido na primeira edición dos Premios Nacionales de Ingeniería Informática co galardón Humanismo e Compromiso Social polo seu labor na pasada edición, desenvolta durante o curso académico 2021/2022. O proxecto, posto en marcha polo CITIC da Universidade da Coruña e Aspace Coruña, conta co apoio do Consello Social da UDC, a Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía (FECYT) do Ministerio de Ciencia e Innovación, a Xunta de Galicia e o Concello da Coruña. Durante o pasado curso escolar, preto de 200 estudantes de secundaria e bacharelato de 10 centros educativos da provincia da Coruña, xunto con ao redor de 30 usuarios de Aspace Coruña, resolveron retos tecnolóxicos propostos polos propios usuarios, para facilitar diferentes actividades da súa vida diaria. Estes desenvolvementos xa teñen aplicación real, debido a que están a ser utilizados polo centenar de usuarios de Aspace Coruña.

A cerimonia de entrega celebrarase o xoves 16 de marzo na sede da Real Academia da Enxeñería Informática. Un total de nove persoas, empresas ou institucións que achegan a distintos ámbitos da sociedade desde a enxeñería en informática recibirán os galardóns.

A vicerreitora da Universidade Politécnica de Madrid e recentemente elixida como “cadeira q” da Real Academia Española, Asunción Gómez-Pérez, leva o premio profesional enxeñeira informática polo seu gran labor na adaptación da lingua española á intelixencia artificial. Mario Piattini, pola súa banda, consegue o galardón como profesional, enxeñeiro informático, polo seu papel tan relevante na investigación na enxeñería de software e de sistemas.

A app O meu Cartafol Cidadán do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital faise co galardón a mellor proxecto público, mentres que o labor de ArcelorMittal foi merecedora do mellor proxecto privado. Na categoría de divulgación dixital, Karina Gibert conseguiu o trofeo. O despacho de peritos informáticos de Eugenio Picón é o gañador do premio Empresa ética, mentres que na categoría de emprendemento, Conxi Pérez Andreu, fundadora e CEO de Rolldbox Games, e a empresa OK Ticket logran os galardóns nas dúas modalidades existentes.