Aula de Verano “Blas Cabrera”

Nieves R. Brisaboa participará na Aula de Verán “Blas Cabrera” de iniciación á investigación, a docencia e a innovación científica

03/08/2022 – CITIC

A investigadora do CITIC Nieves R. Brisaboa impartirá un relatorio na Aula de Verán “Blas Cabrera” de iniciación á investigación, a docencia e a innovación científica, que se desenvolverá entre o 8 e o 12 de agosto no Palacio da Magdalena de Santander, organizada pola Universidade Internacional Menéndez Pelayo (UIMP) en colaboración co Ministerio de Ciencia e Innovación.

O obxectivo deste programa é servir como introdución á actividade de investigación científica. Para iso, e cun enfoque multidisciplinario, están previstas diversas actividades académicas dirixidas por profesores universitarios especialmente destacados pola súa actividade científica e investigadora. Neste contexto, a investigadora Nieves R. Brisaboa impartirá a charla “Informática e cambio social” o 10 de agosto a partir das 10:30 h.