Profesores do Instituto Politécnico de Porto visitan o CITIC

20/03/2019

Un grupo de tres profesores do Instituto Politécnico de Porto visitaron o pasado luns as instalacións do CITIC, co obxectivo de buscar sinerxias no desenvolvemento de proxectos do ámbito da realidade aumentada aplicada á saúde e a monitorización con tecnoloxías IoT da poboación. Os asistentes foron Joao Donga, profesor da Escola Superior de Media Artes e Design, Paulo Veloso e Antonio Carlos Correia, profesores da Escola Superior de Saúde e membros do LabRP (Laboratorio de Rehabilitación psicosocial), que foron recibidos polo director e subdirector do CITIC, Manuel F. González Penedo e Javier Pereira, respectivamente.

Desde o CITIC vense colaborando con estas institucións portuguesas desde 2014 e estase traballando en establecer un convenio de colaboración entre a Escola Internacional de Doutorado e o Instituto Politécnico de Porto para favorecer a recepción de alumnos desde a institución portuguesa na UDC.