Susana Ladra Debate CYD

Susana Ladra participa no debate “O liderado da muller na ciencia: retos e oportunidades”

01/06/2021 – CITIC

A investigadora do CITIC Susana Ladra participará no debate “O liderado da muller na ciencia: retos e oportunidades” organizado pola Fundación CYD. O debate servirá para poñer en común os avances conseguidos e os temas aínda pendentes, como son a ausencia de referentes femininos, a invisibilidade de logros, o desfasamento de xénero na pirámide académica/científica, os estereotipos nas carreiras STEM e a desigualdade de oportunidades nas disciplinas técnicas e a invisibilidade dos logros femininos.

Susana Ladra participará na mesa redonda xunto coa reitora da Universitat Jaume I e delegada para políticas de igualdade de CRUE, Eva Alcón; a estudante de enxeñería biomédica e enxeñería de sistemas de telecomunicación, Lola Ardura; a secretaria de Estado de Dixitalización e Intelixencia artificial, Carme Artigas; a vicepresidenta de Fundación Asti Talent & Tech, Emma Fernández; e a presidenta de BeAble Capital, Almudena Trigo. O debate contará coa intervención inaugural da vicepresidenta de Microsoft Western Europe e presidenta de Microsoft España, Pilar López.

O debate celebrarase o 2 de xuño a partir das 12:30 h de maneira virtual.

Máis información e acceso