O CITIC da UDC analiza as tecnoloxías emerxentes en formación e práctica médica na xornada “Cara un novo CHUAC 4.0”

15/11/2023 - CITIC

O Centro de Investigación en Tecnoloxías da Información e as Comunicación (CITIC) da Universidade da Coruña terá un papel destacado na Xornada sobre Tecnoloxías Emerxentes en Formación e Práctica Médica que se celebrará o vindeiro xoves, 16 de novembro, no Complexo Hospitalario Universitario da Coruña (CHUAC).

A xornada, titulada “Cara un novo CHUAC 4.0”, centrarase en destacar os avances en impresión e visualización 3D, realidade virtual e innovación dixital no ámbito sanitario. A participación do CITIC evidencia o compromiso coa investigación e a aplicación de tecnoloxías de vangarda na mellora da formación e práctica médica.

O evento, que terá lugar entre as 9:30 e as 13:40 horas, comezará coa presentación ás 9:30 horas a cargo de Luis Verde Remeseiro, xerente da Área Sanitaria de A Coruña e Cee, e Julio Abalde Alonso, reitor da Universidade da Coruña.

O director do CITIC, Manuel  González Penedo, moderará o primeiro bloque de contidos, onde María Gloria Álvarez Caballero, da Plataforma de Simulación e Impresión 3D, abordará a xeración de valor desde un servizo central de enxeñaría e impresión 3D na contorna hospitalaria.

Destacando a conexión entre investigación e práctica clínica, José A. Iglesias Guitián, investigador do CITIC, presentará os avances na visualización 3D en tempo real de tomografías computarizadas ás 10:15 horas.

A continuación, Javier Pereira, subdirector do CITIC, explorará as oportunidades para a inclusión mediante o uso de realidade virtual e impresión 3D para adaptación e comunicación personalizadas, contribuíndo ao proxecto Talentos Inclusivos.

O segundo bloque de contidos, moderado por Pedro J. Marcos Rodríguez e Salvador Naya Fernández, destacará a importancia da innovación dixital no ámbito sanitario. Juan A. Juanes Méndez, profesor da Universidade de Salamanca e responsable do Grupo de Investigación de Sistemas de Visualización Médica Avanzada, compartirá reflexións sobre a aplicación de tecnoloxías de realidade mixta na formación médica e práctica clínica ás 12:15 horas.

A xornada concluirá cun relatorio ás 15:15 horas, centrado na experiencia práctica dun contorno virtual na artrocentesis inmersiva, coa participación de MIR de reumatoloxía, estudantes de medicina e MIR de medicina de familia do CHUAC.

A destacada presenza do CITIC na Xornada sobre Tecnoloxías Emerxentes en Formación e Práctica Médica subliña a importancia da colaboración entre investigación e ámbito clínico para impulsar a transformación dixital no sector sanitario.