Investigación

Adriana Dapena, primeiro premio en Atención á Diversidade nos III Premios de Innovación Docente da UDC

A Universidade da Coruña recoñeceu o labor de dez docentes cuxos proxectos combinan aprendizaxe e servizo á comunidade a través dos III Premios a Proxectos de Innovación Docente en Aprendizaxe-Servizo. Entre os galardoados está a investigadora do CITIC e profesora da UDC, Adriana Dapena Janeiro, quen levou o primeiro premio na categoría de Atención á Diversidade polo seu proxecto “Tecnoloxía e Sociedade”.

Leer máis »

“A tecnoloxía mellora a calidade de vida das persoas”

O subdirector do CITIC, Javier Pereira participou no programa “El gallo que no cesa” de RNE acompañado de Beatriz Méndez, profesora de Tecnoloxía no Instituto de Educación Secundaria Rego de Trabe de Culleredo.

Pereira puxo en valor o Programa Talentos Inclusivos, unha iniciativa impulsada polo CITIC en colaboración con ASPACE Coruña a favor da tecnoloxía inclusiva. O obxectivo principal é fomentar as vocacións STEM e visibilizar os retos aos que se enfrontan as persoas con parálise cerebral no seu día a día.

Leer máis »

O CITIC organiza a xornada Aspectos prácticos da preparación de propostas en Horizon Europe

Os próximos 18 e 19 de outubro o CITIC organiza unha xornada sobre os aspectos prácticos da preparación de propostas en Horizon Europe de cara ás novas convocatorias de 2024. Nestas sesións participarán Marina Martínez, responsable sénior de programas europeos do CDTI en Bruselas; Sabina Guaylupo, Project Manager en FECYT e Cofundadora e responsable de privacidade da iniciativa mydatamood; e María Luisa Pérez Aliende, da Universidade Autónoma de Madrid.

Leer máis »

Ángel López Oriona, investigador do CITIC, incorpórase ao grupo de investigación en Environmental Statistics da King Abdullah University of Science and Technology (KAUST)

Tras a defensa da súa tese doutoral, titulada “New Methodological Contributions in Statistical Learning for Estafe Series”, o investigador do CITIC Ángel López Oriona foi contratado para incorporarse de forma inmediata a un grupo de investigación na King Abdullah University of Science and Technology (KAUST) de Arabia Saudita.

Leer máis »

O investigador Sergio Prieto desenvolve un modelo capaz de estimar a transferencia de votos en eleccións consecutivas

O investigador Sergio Prieto García desenvolveu para o seu Traballo Fin de Máster en Técnicas Estatísticas un modelo matemático que podería converterse nun gran aliado para os partidos políticos en campaña electoral. Baixo a dirección de Ricardo Cao, catedrático de Estatística na UDC, o proxecto titulado “Estimación en táboas de continxencia con marxinais dadas” logrou desenvolver un método que estima as probabilidades de transferencia de votos entre partidos políticos en dous comicios consecutivos.

Leer máis »

A Universidade da Coruña e a Federación Española de Enfermidades Raras impulsarán a investigación nesta área e a formación a novos profesionais

O reitor da Universidade da Coruña, Julio Abalde, e o presidente da Federación Española de Enfermidades Raras (FEDER), Juan Carrión, asinaron onte un convenio de colaboración para fomentar o intercambio de experiencias e de persoal nos campos da docencia, a investigación e a cultura especialmente no relativo a estas patoloxías.