NOVIDADES

Aberto o rexistro de asistencia para o V Congreso XoveTIC

O rexistro de asistencia para o V Congreso XoveTIC, que terá lugar o 5 e 6 de outubro no CITIC e a Facultade de Informática da UDC, está aberto ata o próximo 16 de setembro. O evento, organizado polo CITIC, celebrarase de novo en formato presencial tras dúas edicións online debido á pandemia. Trátase dun congreso destinado a investigadores/as júnior, ofrecéndolles un espazo de encontro para o debate científico, onde presenten os seus traballos no ámbito das TIC.

Leer máis »

Nieves R. Brisaboa participará na Aula de Verán “Blas Cabrera” de iniciación á investigación, a docencia e a innovación científica

A investigadora do CITIC Nieves R. Brisaboa impartirá un relatorio na Aula de Verán “Blas Cabrera” de iniciación á investigación, a docencia e a innovación científica, que se desenvolverá entre o 8 e o 12 de agosto no Palacio da Magdalena de Santander, organizada pola Universidade Internacional Menéndez Pelayo (UIMP) en colaboración co Ministerio de Ciencia e Innovación.

Leer máis »

Ángel López Oriona é premiado na 17th Conference of the International Federation of Classification Societies

O investigador do CITIC Ángel López Oriona foi premiado na 17th Conference of the International Federation of Classification Societies (IFCS 2022), celebrada do 19 ao 23 de xullo no Porto, polo seu traballo Unsupervised classification of categorical time series through innovative distances, que desenvolveu xunto co investigador do CITIC José Antonio Vilar e o profesor da Universidade de Roma A Sapienza, Pierpaolo D’Urso.

Leer máis »

O CITIC acolle a presentación do Club de Innovación Aberta “Innova Club”

O Centro de Investigación TIC (CITIC) da Universidade da Coruña acolleu este venres, 15 de xullo, o acto de presentación do “Innova Club”, unha pioneira iniciativa que nace co obxectivo de ofrecer solucións a retos empresariais difíciles de resolver de xeito individual e cos medios tradicionais. Así, proponse a creación de equipos organizados de maneira personalizada, formados por expertos de empresas tecnolóxicas, profesionais, profesores e alumnos universitarios, que se encargarán de deseñar solucións para dar resposta a necesidades reais do mercado.

Leer máis »

Investigadores do CITIC organizan un seminario sobre contribucións en Análise Factorial Dinámico aplicadas ao ámbito enerxético e económico

Un equipo de investigadores/as do CITIC organizan o seminario “Contribucións en Análise Factorial Dinámico: aplicacións en Mercados de Enerxía e en Economía”, impartido pola profesora da Escola Técnica Superior de Enxeñeiros Industriais da Universidade Politécnica de Madrid, Carolina García-Martos. A sesión terá lugar o vindeiro luns 18 de xullo a partir das 11:30 h na aula de Graos Víctor Gulías da Facultade de Informática da UDC.

Leer máis »

O CITIC participa na posta en marcha da plataforma robótica LOLA

A pasada semana un grupo de investigadores/as da Universidade de Alcalá visitou o CITIC para poñer en marcha a plataforma robótica LOLA, un robot de baixo custo con intelixencia artificial que foi entregado a ASPACE Coruña para proporcionar asistencia a persoas con parálise cerebral. Esta plataforma desenvolveuse no marco do proxecto AIR4DP (Artificial Intelligence and Robotic Assistive Technology devices for Disabled People), no que colabora o CITIC xunto co grupo GRAM da Universidade de Alcalá e o grupo TAIS da Universidade de Sevilla.

Leer máis »

O CITIC acolleu un encontro investigador para visibilizar o papel da muller no mundo editorial en Galicia

O encontro está enmarcado nun proxecto máis amplo que analiza o papel e funcións das mulleres no mundo editorial galego desde o ano 1975 ata o 2000, dirixido pola profesora Carme Fernández Pérez-Sanjulián. O CITIC desenvolverá o sistema de información do proxecto, integrando unha base de datos e un buscador a un catálogo informatizado de mulleres con actividade no sector editorial de Galicia.

Leer máis »

Recursos de PLN para linguas turcas e IA en antropoloxía forense, temas centrais da cuarta sesión dos Almorzos TIC Talk

Este martes 28 de xuño celebrouse a cuarta sesión dos Almorzos TIC Talk, un ciclo de reunións que ten a finalidade de compartir a investigación realizada no CITIC nun ambiente informal. Neste encontro, os investigadores Elmurod Kuriyozov e Óscar Ibáñez, que se integraron recentemente no CITIC, explicaron as súas liñas de investigación ao persoal do centro que se atopa nas primeiras etapas da súa carreira investigadora, introducidos por David Vilares, membro da comisión de formación.

Leer máis »

Unha profesora do Politécnico de Leiria visita o CITIC para coñecer proxectos para a inclusión dixital de persoas con discapacidade

A profesora do Politécnico de Leiria de Portugal e membro do CRID (Centro de Recursos para a Inclusão Dixital), Marta Nogueira, visitou o CITIC o pasado mércores 22 de xuño para coñecer o programa Espazo Compartido da UDC e diferentes propostas que desenvolve o CITIC para a mellora das condicións dixitais para persoas con discapacidade.