Vicente Moret imparte un webinar dentro do proxecto NEASQC

O investigador do CITIC Vicente Moret impartirá o próximo 14 de febreiro un webinar enmarcado na serie organizada desde do proxecto NEASQC (NExt ApplicationS of Quantum Computing), no que participa o CITIC cos investigadores Ramón Doallo Biempica, Juan Touriño Domínguez, Carlos Vázquez Cendón e o propio Vicente Moret Bonillo.

O CITIC colabora na posta en marcha da primeira Escola Latinoamericana de Gaia

Do 7 ao 11 de febreiro terá lugar en formato híbrido a primeira Escola Latinoamericana de Gaia, organizada pola Universidade de Antioquía, en colaboración co CITIC, entre outras institucións.
O obxectivo é ofrecer a estudantes de universidades latinoamericanas os coñecementos básicos das ferramentas necesarias para facer uso científico dos datos da misión GAIA da Axencia Espacial Europea, na que participa o CITIC.

Leer máis »

Investigadores do CITIC participan no sétimo encontro dos grupos de traballo da rede europea DigForASP en Cádiz

Investigadores da área de ciberseguridade do CITIC participaron na 7ª Reunión de Grupos de Traballo (7th Working Group Meeting) celebrada en Cádiz pola COST Action DigForASP (Digital Forensics Evidence Analysis via Intelligent Systems and Practices). O programa, desenvolvido desde o 21 ata o 23 de outubro, incluíu sesións colaborativas e conferencias.

O CITIC recibe a visita da dirección do CHUAC

O venres 10 de decembro o CITIC recibiu a visita de diferentes representantes da dirección do Complexo Hospitalario Universitario A Coruña. A reunión tivo a finalidade de dar a coñecer o CITIC e as súas capacidades, especialmente no ámbito da saúde, para establecer posibles vías de colaboración entre ambas as entidades.

Leer máis »

Alejandro Pazos é nomeado novo académico correspondente da Real Academia de Medicamento e Cirurxía de Galicia

A investigador da área de Intelixencia artificial do CITIC Alejandro Pazos foi nomeado novo académico correspondente da Real Academia de Medicamento e Cirurxía de Galicia. A entidade ha procedido á elección dun novo presidente, o cirurxián Francisco Martelo Villar, tras o falecemento o pasado mes de abril do médico e antropólogo José Carro Otero. A Real Academia de Medicamento e Cirurxía de Galicia tamén realizou o nomeamento por elección de catro novos académicos correspondentes, entre os que se atopa o investigador do CITIC.

Leer máis »

Thais Pousada realiza unha estancia de investigación na Universidade de Sevilla para explorar melloras en tecnoloxías de apoio

A investigadora do CITIC Thais Pousada realizou unha estancia de investigación na Universidade de Sevilla, vinculada ao desenvolvemento do sub-proxecto “MATCH: Avaliación e asesoramento para a mellor eficiencia e efectividade da tecnoloxía de apoio”. Durante a estancia no grupo de investigación “Tecnoloxías para a Asistencia, a Integración e a Saúde” (TAIS), a investigadora participou en diferentes reunións para avanzar no desenvolvemento do proxecto.